Inga långpromenader här inte

Stackars Koff har inte fått några ordentliga promenader på över en vecka, eftersom jag har helt galet ont i mitt ben. Börjar vid knät och strålar ner i foten, så jag klarar inte av att gå ut. Idag har vi iallafall vart ute på tre promenader som var lite längre än till typ parken två minuter bort, sista kvällspromenaden tog typ en halvtimme och nu har jag ännu mer ont i benet. Ser ut som en robot när jag går för att jag inte kan böja benet utan går med det helt stelopererat. Det kanske är i såna här lägen man skulle haft någon som kunde ta ut hunden åt en så han får röra sig? Jag hoppas det går över snart eller åtminstone blir bättre så att jag kan ta mig nerför trappen utan att typ dö.

Vi har tränat en del inomhus istället för att han åtminstone ska få tänka lite, men det börjar faktiskt märkas nu att han inte fått göra speciellt mycket fysiskt. Han brukar alltid vara lugn inomhus och bara sova men idag har han sprungit omkring massor och vart jättejobbig med katterna och jagat dom flera gånger :S

4 reaktioner på ”Inga långpromenader här inte

Lämna en kommentar