Kontaktfält och bakombyten

Idag blev det agilityträning igen ihop med Madde och Yippie. Jag körde kontaktfält, som först gick asdåligt eftersom Koff tyckte det blev jobbigt när det började ställas krav på honom (tror det var därför iallafall, för han var supertaggad på att träna innan) men det släppte lite sen när han insett att det inte var så himla farligt och att man faktiskt fick godis och leksak för det också 😀 I början höll han på och fjantade sig och sprang iväg och gjorde annat och ville inte alls träna ihop med mig.

Sen tränade vi bakombyten tror jag? Jag körde bara banan som Madde byggt upp och jag tror att den var till för bakombyten. Jag måste nog lära mig lite mer om alla olika begrepp tror jag 😀 Två filmer från det:


Haha jag gillar det lilla skuttet jag gör vid hopphinder nummer två, minns inte ens att jag gjorde det 😀

Hemma sen så fick Koff ett tuggben som mor och far köpt åt honom på affären, det var smaskens 😉

En reaktion på ”Kontaktfält och bakombyten

Lämna en kommentar